مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 17:522022-10-18فرهنگي

سینما «بازار شهر» قم افتتاح می شود


رییس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از برگزاری آیین افتتاح سینمای مدرن «بازار شهر» خبر داد و گفت: این سینما با چهار سالن و ظرفیت 550 صندلی با حضور رییس سازمان سینمایی افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمد کاظم رضوانی امروز در گفت وگو با جمعی از خبرنگاران، از افتتاح افتتاح خواهد شد.

رییس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: سینمای بازار شهر روز چهارشنبه با حضور محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی و جمعی از مسئولان استانی به بهره برداری خواهد رسید.

رضوانی افزود: همچنین مشکلات سینمای کانون در پردیسان، باغ موزه دفاع مفدس و تجهیز و نوسازی پرده سینماهای شهر آفتاب و آیه نیز با حضور هاشم میرزاخانی مدیرعامل مؤسسه سینماشهر پیگیری خواهد شد.

وی همچنین به طرح مطالعاتی ساخت چند سینما در قم اشاره کرد و گفت: با حضور مسئولان سازمان سینمایی، فازهای مطالعاتی ساخت سینما کهکشان غدیر ، بازار سلام و اریکه ملل بررسی می شود.

رییس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خاطرنشان کرد: همچنین امکان تبدیل شدن سالن مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی به سالن سینما بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/78023


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینما «بازار شهر» قم افتتاح می شود

سینما «بازار شهر» قم افتتاح می شود