مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 15:122022-10-18ورزشي

«جاسوس بازی2»، کتابی که عاقبت جاسوسان داخلی را روایت می کند چاپ شد


«کتاب جاسوس بازی2» روایت هایی واقعی از ایرانی هایی که به کشور خود خیانت کردند توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب جاسوس بازی2 روایت هایی واقعی از ایرانی هایی که به کشور خود خیانت کردند توسط انتشارات خانواده خود خیانت کردند تا بتوانند به دشمنان خدمت کنند! آنچه در کتاب جاسوس بازی2 خواهید خواند 9 داستان هایی پلیسی است به شیوه آگاتا کریستی و نه قصه هایی هیجانی به تقلید از جیمز باند؛ اما جاسوس بازی ماجرا هایی بسیار تلخ است از برخی افراد که خواسته یا ناخواسته خود را قربانی بیگانگان کردند و در نهایت اینکه هیچ کدام از این ماجرا ها تخیلی، داستان، و ساخته و پرداخته ذهن یک داستان نویس نیستند.

همه آنچه خواهید خواند، حوادثی است که چه بسا به ریختن خون بی گناهان بسیاری منجر شده است تا دشمنان از دست اندازی به کشور عزیزمان ایران، ناکام بمانند.

در قسمتی از کتاب می خوانیم:  بعضی ها فکر می کنند اگر؛   کسی دکتر یا مهندس شد، مخصوصاً که مدرکش را از خارج گرفته باشد؛   کسی کارگردان یا هنرپیشه است و از جشنواره های خارجی کلی جایزه گرفته است؛   کسی فوتبالیست است، ده ها گُل ملّی زده، لژیونر شده و در گران ترین تیم های خارجی بازی می کند؛   کسی در رده بالای سیاست مداران کشور قرار دارد؛   کسی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جاسوس بازی2»، کتابی که عاقبت جاسوسان داخلی را روایت می کند چاپ شد

«جاسوس بازی2»، کتابی که عاقبت جاسوسان داخلی را روایت می کند چاپ شد