مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 15:122022-10-18اقتصادي

اجرایی شدن اصلاح الگوی کشت نیازمند 30 هزار میلیارد تومان اعتبار است


رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: اجرایی شدن اصلاح الگوی کشت نیازمند 30 هزار میلیارد تومان اعتبار است اما می تواند مشکلات کشاورزان را رفع کند و اقتدار غذایی را برای کشور به همراه آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جلفا، اکبر فتحی ظهر امروز در جشنواره انار و محدودتر برگزار می شده است اما سبک و سیاق آن نیازمند تغییر بوده است.

وی با اشاره به اینکه عمده باغات انار و انجیر آذربایجان شرقی در شهرستان جلفا قرار دارد و خداآفرین رتبه دوم را از این نظر به خود اختصاص می دهد، گفت: سطح زیر کشت انار در استان 685 هکتار می باشد که 458 هکتار  آن در شهرستان جلفا قرار گرفته است است و سطح زیر کشت انجیر در استان 135 هکتار می باشد که سطح باغات انجیر شهرستان جلفا 106 هکتار است .

رییس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه میزان محصول انار تولیدی سالانه استان 6 هزار تن می باشد گفت: محصول تولیدی سالانه انجیر استان نیز 1100 تن می باشد.

وی تاکید کرد: انتظار این است که این جشنواره تبدیل به فرصتی برای شناساندن ظرفیت های شهرستان شود و برای این محصولات نیز به عنوان گردشگری کشاورزی، بازاریابی صورت بگیرد.

فتحی با اشاره به اینکه موفقیت در این زمینه دارای اهمیت اساسی، گفت: اگر بتوانیم در این زمینه موفق شویم مشکلاتی که در خصوص تنظیم بازار وجود دارد نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی شدن اصلاح الگوی کشت نیازمند 30 هزار میلیارد تومان اعتبار است

اجرایی شدن اصلاح الگوی کشت نیازمند 30 هزار میلیارد تومان اعتبار است