مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 14:172022-10-18دانش

آخرین دانشجوی بازداشتی دانشگاه علم و فرهنگ آزاد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ؛ سید علی اکبر هاشمی راد از دانشجویان و اساتید فهیم و آگاه این دانشگاه به دلیل عقلانیت توأم با احساس مسؤولیت و اجتناب از مشارکت در اقدامات هنجار شکنانه تشکر و قدردانی نمود و افزود: - معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علم و فرهنگ از آزادی تمامی دانشجویان بازداشت شده این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ؛ سید علی اکبر هاشمی راد از دانشجویان و اساتید فهیم و آگاه این دانشگاه به دلیل عقلانیت توأم با احساس مسؤولیت و اجتناب از مشارکت در اقدامات هنجار شکنانه تشکر و قدردانی نمود و افزود: آخرین دانشجوی بازداشتی دانشگاه علم و فرهنگ نیز دیروز آزاد شد و این دانشگاه در حال حاضر هیچ فرد بازداشتی ندارد.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علم و فرهنگ افزود: تمامی این دانشجویان در بیرون از دانشگاه و در پی حواشی حوادث اجتماعی پیش آمده، بازداشت شده بودند، ولی مسؤولان دانشگاه تمامی تلاش خود را برای آزادی این عزیزان انجام دادند که خوشبختانه اقدامات موفقیت آمیز بود و در حال حاضر هیچ دانشجوی بازداشتی نداریم.

هاشمی راد با انتقاد از برخی رفتار های خارج از شأن دانشجویان به دلیل درگیری احساسی گفت: برخی رفتار ها در شأن دانشجوی آگاه نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین دانشجوی بازداشتی دانشگاه علم و فرهنگ آزاد شد

آخرین دانشجوی بازداشتی دانشگاه علم و فرهنگ آزاد شد