مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 10:172022-10-18اقتصادي

چرا کت چرم طبیعی قیمت و کیفیت بسیار بالایی دارد؟


این روزها که پوشاک چرمی طرفداران زیادی را پیدا کرده، کت های چرم طبیعی نیز همیشه طرفدارهای خاص خودش را داشته است و از گرما و کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد.

- با شروع فصل زمستان، پوشیدن یک لباس گرم، راحت و در عین حال زیبا اهمیت زیادی در جلوگیری از سرما خوردن و بیمار شدن افراد دارد که برای این منظور انتخاب کت چرم طبیعی یکی از بهترین انتخابهای ممکن است.

شاید تاکنون نام کت چرم بامبر را نشنیده باشید اما در ایران اغلب با نام کت خلبانی شناخته می شود که از ویژگیهای ظاهری آن باید به چسبان بودن دور کمر و مچ آن اشاره کنیم.

تطبیق پذیری این نوع کت با انواع استایل نیمه رسمی و اسپرت به علت داشتن طراحی نسبتاً ساده، سبب شده تا به یکی از پرطرفدارترین مدلهای کت چرمی در بین جوانان تبدیل شود.

کت چرم طبیعی همانطور که از نامش مشخص است دارای طراحی بسیار ساده در قسمت یخه و سر آستینها هستند که برای تمامی گروه های سنی به ویژه کارکنان و افراد میانسان انتخاب هوشمندانه ای است.

کت چرم طبیعی بایکر که در ایران به کت موتور سواری نیز مشهور است دارای یخه های بزرگ و برگردان بوده و در قسمت زیپ و سرآستینها با استفاده از سگکهای نقره ای رنگ تزیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کت چرم طبیعی قیمت و کیفیت بسیار بالایی دارد؟

چرا کت چرم طبیعی قیمت و کیفیت بسیار بالایی دارد؟