مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 09:272022-10-18حوادث

لیدرهای اغتشاشات اخیر در یزد شناسایی و برخی هم دستگیر شدند


معاون اجتماعی فراجا در استان یزد با بیان این که خانواده ها باید مراقب فرزندان خود باشند تا فریب منافقین را نخورند، گفت: لیدرهای اغتشاشات اخیر شناسایی و برخی هم دستگیر شدند.

- سرهنگ محمدرضا مزیدی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد در گفت وگو با خبرتگار فارس اظهار کرد: در راستای ابلاغ مقام قضایی در خصوص برخورد قانونی با اغتشاشگران، پلیس با تمام ظرفیت پای کار امنیت شهروندان یزدی است و به هیچ عنوان با مخلان نظم و امنیت عمومی مماشات نخواهد کرد.

وی درخصوص اغتشاشات اخیر محلات فهادان و امام شهری یزد نیز افزود: مردم فهیم یزد به خوبی در محله تاریخی فهادان صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده و اعلام کردند به هیچ عنوان ناآرامی های اخیر را تأیید و همراهی نمی کنند.

معاون اجتماعی فراجا در یزد افزود: طی چند روز گذشته تعداد محدودی از عناصر معاند سعی داشتند با ایجاد ناآرامی و اغتشاش در منطقه تاریخی یزد خرابکاری کنند که خوشبختانه قبل از اقدام جدی لیدرهای آنها توسط نیروهای اطلاعاتی شناسایی و با حضور به موقع پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ مزیدی تصریح کرد: متأسفانه هیجانات آنی تحت تاثیر رسانه های بیگانه موجب شده برخی جوانان ونوجوان کم سن و سال در این تحرکات شرکت کنند که پلیس بر حسب وظیفه خود برای استقرار امنیت مجبور به برخورد با آن ها می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیدرهای اغتشاشات اخیر در یزد شناسایی و برخی هم دستگیر شدند

لیدرهای اغتشاشات اخیر در یزد شناسایی و برخی هم دستگیر شدند