مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 23:072022-10-17اجتماعي

برگزاری نخستین المپیاد ورزشی دختران در دماوند


نخستین المپیاد ورزشی دختران دانش آموز شهرستان دماوند همزمان با هفته تربیت بدنی در مدرسه حضرت زهرا (س) روستای وادان از توابع شهرستان دماوند برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، نخستین المپیاد ورزشی ویژه دانش آموزان دختر شهرستان دماوند به مناسبت هفته تربیت بدنی در مدرسه حضرت زهرا (س) روستای وادان برگزار شد نجمه حب عسگری، مدیر مدرسه حضرت زهرا (س) روستای وادان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: المپیاد ورزشی با هدف اجرایی نمودن سند تحول بنیادین ساحت زیستی- بدنی، همزمان با هفته تربیت بدنی و با توجه به اهمیت سلامت و سواد حرکتی در مدرسه حضرت زهرا(س) روستای وادان برگزار شد.

  وی افزود: از آنجایی که ارتقای سلامت جسمی و روحی دانش آموزان، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توسعه مدارس حائز اهمیت است در جلسه شورای معلمان مدرسه پیشنهاد داده شد تا هفته ای یکبار در مدرسه، مادران و دختران ورزش داشته باشند.

مدیر مدرسه حضرت زهرا (س) روستای وادان تصریح کرد: مهارت هایی که در مدارس آموزش داده می شوند شامل مهارت های تکنیکی، مهارت های تاکتیکی و مهارت های روانی هستند.

  حب عسگری ادامه داد: جهت تحقق این اهداف نیاز به غنی سازی محتوا و برنامه های آموزشی داریم که یکی ازاین برنامه ها اجرای المپیاد ورزشی است تا شوق یادگیری را در دانش آموزان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین المپیاد ورزشی دختران در دماوند

برگزاری نخستین المپیاد ورزشی دختران در دماوند