مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 16:472022-10-17اجتماعي

رتبه دوم خراسان جنوبی در مناسب سازی معابر عمومی


مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به مناسب سازی 62 درصد معابر عمومی استان گفت: خراسان جنوبی رتبه دوم مناسب سازی معابر عمومی در کشور را کسب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسن شرفی، مدیرکل  بهزیستی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه مناسب سازی معابر و اماکن استان اتاق فکری تشکیل شده است تا مشکلات معلولین بررسی و مهم ترین نیازهایشان اولویت بندی شود.

وی افزود: هم اکنون 62 درصد معابر عمومی خراسان جنوبی برای معلولین مناسب سازی شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه میانگین وضعیت مناسب سازی در کشور 52 درصد است، تصریح کرد: مناسب سازی معابر و ادارات خراسان جنوبی 10 درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

شرفی یادآور شد: اما باز هم به وضعیت ایده آل نرسیده ایم و باید تلاش کنیم تا به وضعیت مناسب سازی معابر عمومی خراسان جنوبی برای معلولان به 100 درصدی برسیم.

وی خاطرنشان کرد: براساس ارزیابی انجام شده سازمان بهزیستی، خراسان جنوبی رتبه دوم مناسب سازی معابر عمومی در کشور را کسب کرده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: در بحث مناسب سازی منازل معلولین باید فرد معلول به مددکار خود مراجعه و نیاز منزل خود را اعلام کند و بعد از خرید اقلام مورد نیاز فاکتور را به مددکار تحویل داده تا هزینه کرد او پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه دوم خراسان جنوبی در مناسب سازی معابر عمومی

رتبه دوم خراسان جنوبی در مناسب سازی معابر عمومی