مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 15:072022-10-17سياسي

فتنه از چهره خواص نقاب برمی دارد/بررسی نقش سلبریتی ها در جامعه


کارشناس رسانه ملی با تاکید بر اینکه فتنه از چهره خواص نقاب برمی دارد، گفت: در آیه 36 سوره انفال آمده است که وقتی فتنه اتفاق می افتد، فرصت پیدا می کنید تا انسان ها را از یکدیگر بشناسید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، روزهای گذشته میهن اسلامی مان، درگیر و گرفتار فتنه ای از ناحیه دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب بود.

هرچند مردمِ انقلابی ما، در این چهل و چند سالی که از عمر بابرکت انقلاب می گذرد، انواع و اقسام فتنه ها و آشوب ها را دیده است اما هر کدام در مقطع زمانی خود، از تنوع خاصی برخوردار بوده است.

در اغتشاشات اخیر که دشمنان از ماه ها قبل، به برنامه ریزی برای اجرای مطلوب آن پرداخته بودند، فوت خانمی به نام مهسا امینی، رمز عملیاتِ اغتشاشگران شد و همان باعث شد تا هزینه هایی بر نظام تحمیل شود و عده ای معاند، مُغرض و البته فریب خورده، فضای مجازی را مملوّ از اهانت ها و جسارت ها به اسلام، انقلاب، رهبری، شهدا و مردم کنند.

همه این مسائل، بهانه ای شد تا گفت وگویی با کارشناس مسائل دینی و خانواده، زهرا فخر روحانی داشته باشیم که در ادامه به مشروح این گفت وگو می پردازیم:   *سلام علیکم.

ضمن تشکر از شما، به عنوان سوال اول بفرمایید که به نظر شما، فتنه اخیر چه تفاوت هایی با سایر فتنه های گذشته داشته است؟ من هم عرض سلام و احترام دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه از چهره خواص نقاب برمی دارد/بررسی نقش سلبریتی ها در جامعه

فتنه از چهره خواص نقاب برمی دارد/بررسی نقش سلبریتی ها در جامعه