مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 12:372022-10-17اقتصادي

کناره نمدی اصفهان نماد فرهنگ و هنر ایرانی


در گذشته تهیه کردن نمدها یک عمل بسیار سخت و طاقت فرسا بوده است، امروزه با پیشرفت علم و ساخت دستگاه های مختلف، تولید نمد بسیار آسانتر شده است.

- با توجه به فواید و خاصیتهای بسیار عالی و خوبی که از نمدها ذکر شد، فروش نمد سنتی این روزها از بازار خوبی برخوردار می باشد و افراد زیادی اقدام به خرید و فروش آن می کنند حتی برخی از تاجران نیز آنها را به منظور صادرات خریداری می نمایند.

اگر شما نیز مایل به انجام یک خرید مناسب و خوب هستید می توانید به سایت ما مراجعه کرده و پس از انتخاب مدل مد نظرتان نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

  همچنین با سفارش این محصول به صورت عمده و کلی علاوه بر بهره مندی از مدلهای زیبا و کیفیت عالی می توانید از قیمت فروش نمد سنتی خوب و مقرون به صرفه ی آنها نیز برخوردار شوید زیرا در این نوع خرید واسطه ها حذف گردیده اند و محصولات به صورت مستقیم از تولید کننده به شما عرضه خواهند شد.

در گذشته مردم نمد را از پشم گوسفند و بز تهیه می کردند و در آن هیچ گونه عمل بافتی انجام نمی شد بلکه با وارد کردن رطوبت، فشار و حرارت الیاف پشمی در یکدیگر فرو می کردند.

برخی از افراد هنگامی که پشمهای بهاره و بلند گوسفندان را جدا می کردند از تخم مرغ و صابون نیز برای چشبندگی بیش تر و کیفیت کار بالاتر نیز بهره می بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کناره نمدی اصفهان نماد فرهنگ و هنر ایرانی

کناره نمدی اصفهان نماد فرهنگ و هنر ایرانی