مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 22:072022-10-16بين الملل

واکنش سیاستمدار ارشد فرانسه به تهدید بورل برای «نابود کردن» ارتش روسیه


رهبر جناح راست افراطی فرانسه به تهدید مسئول سیاست خارجی اروپا برای «نابود کردن» ارتش روسیه در صورت انجام حمله هسته ای به اوکراین واکنش منفی نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مارین لوپن ، رهبر حزب دست راستی اجتماع ملی با یک پاسخ غیرهسته ای اما قدرتمند نابود خواهد شد و در ادامه اتحادیه اروپا را باغ آزادی سیاسی و رفاه اقتصادی که مابقی جهان پیشش همچون یک جنگل است توصیف کرد.

رهبر جناح دست راستی اجتماع ملی فرانسه امروز یکشنبه در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی بی اف ام تی وی فرانسه گفت: معتقدم ما باید متعهد به ابزارهای دیپلماسی باشیم.

چون با شنیدن حرفهای جوزپ بورل، رییس دیپلماسی اروپا به این فکر می افتم اگر او قرار بود برای ما تصمیم بگیرد، ما هم اکنون وارد جنگ شده بودیم.

مارین لوپن نسبت به عبور از خط قرمز ها در اعطای کمک به اوکراین و تبدیل شدن به یک شرکت کننده مستقیم در جنگ بین مسکو و کی یف هشدار داد.

او تاکید کرد: مردم فرانسه چنین چیزی نمی خواهند.

من این را نمی خواهم.

مواظب باشید گامی که برمی دارید تا حدی جلو نرود که ما را وارد جنگ کند.

این سیاستمدار جناح مخالف دولت فرانسه همچنین اظهار نگرانی کرد، اصطلاح صلح عملا از واژگان شرکت کنندگان در بحران ناپدید شده است و ضمن درخواست برای انجام مذاکرات، پیشنهاد خود برای میزب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سیاستمدار ارشد فرانسه به تهدید بورل برای «نابود کردن» ارتش روسیه

واکنش سیاستمدار ارشد فرانسه به تهدید بورل برای «نابود کردن» ارتش روسیه