مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 19:072022-10-16سياسي

نصب المان شهدا در خیابان های شهر اراک


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک از نصب المان شهدا هشت سال دفاع مقدس در خیابان های شهر اراک توسط این سازمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، احمد حسنی با اشاره به نصب المان شهدا در خیابان های شهر اراک اظهار داشت: المان های شهری در معرفی و شکل گیری هویت شهری نقش بسزایی داشته و ابزاری شاخص محسوب می شوند.

وی افزود: شهدای والامقام ایران اسلامی حق بزرگی برگردن ما دارند و این امنیت و آرامش را مدیون خون شهدا و در برابر ایثار و فداکاری این عزیزان مسئول هستیم، به همین خاطر زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین وظایف هر مجموعه ای محسوب می شود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بیان کرد: یکی از راه های زنده نگهداشتن آرمان های شهدا و معرفی آن ها به نسل امروزی نصب المان و تصاویر شهدا در سطح شهر در راستای بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و گسترش فرهنگ شهادت در جامعه است.

حسنی ادامه داد: المان شهدا در حقیقت بیانگر رشادت ها و فداکاری های جوانان غیور نسل گذشته به نسل آینده خواهد بود، در همین راستا سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از تمام ظرفیت های خود در جهت توسعه و نشر فرهنگ ایثار و شهادت استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب المان شهدا در خیابان های شهر اراک

نصب المان شهدا در خیابان های شهر اراک