مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 12:372022-10-16حوادث

شبکه سرقت «جیغی» در مشهد متلاشی شد


شگرد سرقت بیانگر آن بود که پلیس با یک باند حرفه ای روبه رو شده است چرا که «دزدان شب رو» دوربین های مدار بسته و حتی دستگاه حضور و غیاب را نیز به همراه اموالی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خراسان، شبکه سرقت که به سرکردگی جوان معروف به مجید جیغی در مشهد به اموال مردم دستبرد می زدند، در حالی متلاشی شد که تاکنون به سرقت اموالی به ارزش 7 میلیارد تومان اعتراف کرده اند.

 چهارم اسفند سال 1400، خبر دستبرد به یکی از مراکز خیریه در بی سیم های پلیس پیچید و نیرو های انتظامی را به محل وقوع سرقت کشاند.

بررسی های مقدماتی در بولوار ابوطالب مشهد نشان داد که سارقان با استفاده از شاه کلید در مرکز خیریه آ- ع را گشوده و همه اموال آن را به سرقت برده اند.

شیوه و شگرد سرقت بیانگر آن بود که پلیس با یک باند حرفه ای روبه رو شده است چرا که دزدان شب رو دوربین های مدار بسته و حتی دستگاه حضور و غیاب را نیز به همراه اموالی، چون 10 دستگاه مانیتور، کیس، پرینتر، چندین تلفن رومیزی، بخاری، جاروبرقی و سوییچ شبکه اینترنتی به سرقت برده اند.

تحقیقات پلیس با اثربرداری از صحنه جرم درحالی ادامه یافت که مشخص شد سارقان با یک دستگاه خودروی سواری اموال سرقتی را شبانه از مرکز خیریه انتقال داده اند و با سرقت دوربین ها تلاش کرده اند اثر جرمی از خود به جا نگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سرقت «جیغی» در مشهد متلاشی شد

شبکه سرقت «جیغی» در مشهد متلاشی شد