مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 11:122022-10-16سياسي

آب بندان های غیرمجاز در راستای عدالت در توزیع آب تخریب می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سید محمدرضا سیدالنگی صبح امروز در جلسه ساماندهی آب بندان های استان گلستان اظهار کرد: با استقرار دولت سیزدهم، موضوع اب بندان های غیرمجاز در استان گلستان در دستور کار ویژه قرار گرفت و به نکات مهمی در این رابطه رسیدیم.

وی تصریح کرد: این اب بندان ها در سال های ترسالی احداث شده و در ان سالها توجیه داشته اما در چند سال اخیر با توجه به تغییر اقلیم و خشکسالی های مداوم، وجود این آب بندان ها و ابگیری انها سبب تبخیر بیشتر آب ذخیره شده می شود و به همین دلیل به اراضی پایین دست به ویژه اراضی پایین دست سد وشمگیر آب نرسیده و مردم این منطقه قادر به کشت محصول در اراضی خود نیستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: جلسات متعدد برگزار و تصمیم جدی بر تخریب این اب بندان های غیرمجاز گرفته شد ولی با توجه به اینکه برخی از این آب بندان مبادرت به پرورش ماهی کرده مقرر شد تا پایان برداشت و صید ماهی( اواخر پاییز) این اب بندان ها فعالیت داشته و سپس تخریب شوند.

وی ادامه داد: اگر صاحبان اب بندان های غیرمجاز خود آنها را تخریب کنند هزینه کمتری برایشان خواهد داشت در غیراینصورت باید خسارت تخریب را پرداخت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب بندان های غیرمجاز در راستای عدالت در توزیع آب تخریب می شوند

آب بندان های غیرمجاز در راستای عدالت در توزیع آب تخریب می شوند