مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 18:472022-10-15سياسي

حل مشکل بیمه قالیبافان خراسان شمالی، باید در سطح ملی پیگیری شود


استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه بیش از 27 هزار بافنده فرش فعال در استان وجود دارد، گفت: از تعداد فوق تنها بیش از دو هزار نفر دارای بیمه هستند که این موضوع باید در سطح ملی مورد پیگیری جدی تری قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در کارگروه فرش استان با بیان اینکه بیش از 27 هزار بافنده فرش فعال در استان وجود دارد، اظهار کرد: از تعداد فوق تنها بیش از دو هزار نفر دارای بیمه هستند که این موضوع باید در سطح ملی مورد پیگیری جدی تری قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از موضوعات مهم حوزه فرش استان بیمه قالیبافان است، گفت: با بهره مندی از ظرفیت شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی و اجرای قانون امیدواریم در سال جاری شاهد تحول باشیم زیرا این مشکل با مکاتبه های عادی قابل حل نخواهد بود.

استاندار خراسان شمالی به سند فرش استان اشاره کرد و افزود: در این سند ضروریست تا با حمایت از تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش بازارهای ملی و جهانی شناسایی شود زیرا فرش دستباف خراسان شمالی یک پتانسیل بالقوه و ارزشمند است.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: هر چند که ایجاد هنرستان فرش در شهرستان راز و جرگلان تصویب شده اما با تصویب آن در سایر شهرستان ها دانش آموزان دیگر مناطق نیز می توانند از این ظرفیت بهره مند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل بیمه قالیبافان خراسان شمالی، باید در سطح ملی پیگیری شود

حل مشکل بیمه قالیبافان خراسان شمالی، باید در سطح ملی پیگیری شود