مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 15:422022-10-15بين الملل

کشف ده ها جسد بر پشت بام بیمارستانی در پاکستان


عصر روز پنج شنبه، ویدیوها و تصاویری از ده ها جسد پوسیده روی بام بیمارستان نیشتر در شهر ملتان در ایالت پنجابِ پاکستان منتشر شد که در وضعیت وحشتناکی روی هم تلنبار شده اند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، این خبر سبب ایجاد وحشت در بین مردم پاکستان شده و رسانه های این کشور روز جمعه از آغاز تحقیقات دولت محلی ایالت پنجاب در مورد این اجساد خبر دادند.

به نوشته روزنامه پاکستانی دان ، چاودری زمان گوجر ، مشاور وزیر ارشد ایالت پنجاب پاکستان در جریان بازدید از بیمارستان نیشتر که وابسته به دانشگاه پزشکی پنجاب است، متوجه وجود ده ها جسد در پشت بام این بیمارستان شد.

عصر روز پنج شنبه، ویدیوها و تصاویری از پشت بام این بیمارستان در رسانه های اجتماعی منتشر شد که نشان می دهد ده ها جسد در حالی که اعضای بدنشان بریده یا سینه شان شکافته شده است در اتاقی تلنبار شده اند.

تصاویر همچنین نشان می دهد برخی اجساد سلاخی شده روی بام و زیر آفتاب قرار دارند.

استانداری پنجاب روز گذشته (جمعه) در نامه ای رسمی، خواستار توضیح دانشگاه پزشکی پنجاب و بیمارستان نیشتر درباره این اجساد شد.

در این نامه، استاندار پنجاب از رییس بیمارستان نیشتر خواسته است ظرف سه روز آینده در مورد هویت اجساد و علت نگهداری شان در چنین وضعیتی توضیح کامل بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف ده ها جسد بر پشت بام بیمارستانی در پاکستان

کشف ده ها جسد بر پشت بام بیمارستانی در پاکستان