مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 15:272022-10-15اقتصادي

میزان صدور سند برای اراضی کشاورزی در طرح کاداستر قابل قبول نیست


انتظار می رود دستگاه ها و سازمان های متولی درباره صدور سند در حوزه طرح کاداستر در بخش زمین های زراعی و کشاورزی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا عدالتخواه ظهر امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان، از پیگیری های دادستان همدان در این حوزه قدردانی کرد و افزود: پرونده های مرتبط با اراضی، از پیچیده ترین و متنوع ترین پرونده ها برای رسیدگی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر صدور سند در اجرای قانون حدنگار(کاداستر) در بخش اراضی ملی و منابع طبیعی استان به خوبی پیشرفته است، اظهار کرد: انتظار می رود این روند از سوی دستگاه ها و سازمان های متولی در بخش زمین های زراعی و کشاورزی نیز هرچه سریعتر تعیین تکلیف و اسناد آن صادر شود.

دادستان همدان نیز در این جلسه عنوان کرد: مطابق با آمار ارائه شده از سوی متولیان امر؛ تاکنون با اجرای قانون حدنگار برای 99 درصد از اراضی ملی و منابع طبیعی یعنی در حدود 690 هزار هکتار سند صادر شده، هرچند این مسئله برای حوزه کشاورزی آن سرعت لازم را که باید نداشته است.

حسن خانجانی با اشاره به اینکه بیش از 800 هزار هکتار زمین کشاورزی در سطح استان وجود دارد، گفت: ثبت مالکیت اراضی کشاورزی، برنامه ریزی به منظور یکپارچه سازی اراضی، صدور اسناد مالکیت کشاورزی و شناسنامه دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان صدور سند برای اراضی کشاورزی در طرح کاداستر قابل قبول نیست

میزان صدور سند برای اراضی کشاورزی در طرح کاداستر قابل قبول نیست