مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 14:572022-10-15سياسي

پیمانکار برای بهره برداری تصفیه خانه ماهدشت تا دهه فجر امسال، متعهد شد


بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب ماهدشت یک مطالبه و نیاز مردمی است که باید هرچه سریع تر محقق شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه تصفیه خانه ماهدشت که روز شنبه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: این پروژه 13 سال پیش آغاز شده و به دلایل متعددی تا کنون به بهره برداری نرسیده است.

وی ادامه داد: تصفیه خانه فاضلاب ماهدشت از اهمیت بالایی در تامین آب کشاورزی و صنایع این حوزه دارد، بنابراین با توجه به این امر، سال ها پیش باید تکمیل می شد.

عبداللهی گفت: رویکرد استان، ایجاد تصفیه خانه های متعددی بمنظور تحقق بازچرخانی آب و بیشترین بهره وری از منابع موجود است، بنابراین ضرورت دارد که پروژه های این بخش با سرعت بیشتری به نتیجه برسند.

وی افزود: آنچه در گذشته مسبب تاخیر در اتمام پروژه شده، تاکنون مد نظر نیست و در زمان مناسبی توسط مراجع قضایی و نظارتی مورد بررسی قرار می گیرد.

استاندار البرز گفت: اکنون این پروژه بیش از 80 درصد پیشرفت داشته و پیمانکار و آبفا و آب منطقه ای استان باید طی تعاملی سازنده و ویژه نسبت به تکمیل آن اقدام کنند.

وی افزود: بر اساس تعهد پیمانکار پروژه، مقرر شد تصفیه خانه ماهدشت تادهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمانکار برای بهره برداری تصفیه خانه ماهدشت تا دهه فجر امسال، متعهد شد

پیمانکار برای بهره برداری تصفیه خانه ماهدشت تا دهه فجر امسال، متعهد شد