مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 17:122022-10-14سياسي

دشمن به دنبال دستکاری فضای فکری و روانی مردم ایران هستند


دشمنان ایران با ابزارهای دسترسی ماهواره ای برای اغتشاشگران، تشکیل پرونده حقوق بشری و راه اندازی ارتش مجازی علیه ایران دنبال دستکاری فضای فکری و روانی مردم ایران هستند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نایین، حجت الاسلام محمد مطهرخو امام جمعه نایین گفت: ولادت پیامبر اکرم(ص) در زمانی اتفاق افتاد که ظلمات جهالت سراسر جهان را فراگرفته بود و قدرتمندان مانند حیوان های آدم خوار به جان مردم افتاده بودند.

وی افزود: رسول اکرم(ص) مقصدشان نابودی مشرکین مکه نبود، هدف این بود که دین اسلام را منتشر کنند، حکومت قرآن و اسلام برقرار شود اما مشرکین چون مخالف و مانع بودند به جنگ با پیامبر پرداختند.

مطهرخو تصریح کرد: حاکمیت اسلام حاکمیت فضائل اخلاقی است، حاکمیتی که در آن ظلم، فساد، بی عدالتی، تبعیض و قساوت نباشد و همین برای زورگویان و زرگرانی که به دنبال مال دنیا هستند، بسیار سخت است.

امام جمعه نایین افزود: اوضاع کنونی کشور هم گویای همین مطلب است، حرکت کشور به سوی پویایی، عدالت، ترقی و مبارزه جدی با فساد، زنگ خطری برای دشمنان شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما انقلاب نکردیم که صرفاً کسانی مثل شاه که در رأس بودند تغییر کنند، انقلاب ما انقلاب مکتبی و آرمان ما اسلام ناب محمدی بوده و هست که طرفدار حق و مستضعف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال دستکاری فضای فکری و روانی مردم ایران هستند

دشمن به دنبال دستکاری فضای فکری و روانی مردم ایران هستند