مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 10:522022-10-14سياسي

وحدت می تواند مشکلات فراروی مسلمانان را حل کند


مدیرحوزه علمیه اهل سنت مرادیه پرسه سو راز و جرگلان گفت: در سایه وحدت و برادری اسلامی است که عزت و عظمت جامعه اسلامی می تواند جلوه کند و مشکلات فراروی مسلمانان را حل کند.

- عبدالغدیرآخوند صدری، مدیرحوزه علمیه اهل سنت مرادیه روستای پرسه سو راز و جرگلان در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: وحدت تنها به حوزه جهان اسلام مربوط نمی شود بلکه بشر امروز بیش از هر چیزی نیازمند همگرایی و وحدت در مواجه با مشکلات است.

وی گفت: در سایه وحدت و برادری اسلامی است که عزت و عظمت جامعه اسلامی می تواند جلوه کند و مشکلات فراروی مسلمانان را حل کند.

مدیرحوزه علمیه اهل سنت مرادیه روستای پرسه سو راز و جرگلان افزود: یکی از عوامل برای ایجاد وحدت و همگرایی، فاصله گرفتن کشورهای مسلمان از دشمنان است، زیرا که تبعیت برخی دولت های مسلمان از قدرت های سلطه گر موجب شده است تا تفرقه در جهان اسلام عمیق شود و باید در مقابل دشمنان اسلام از جمله آمریکا و اسراییل خبیث متحد بود.

وی بیان داشت: دشمنان اسلام تاکنون نتوانسته اند بین اقوام و مذاهب گوناگون کشور تفرقه ایجاد کنند و بعد از این هم نمی توانند بین صفوف متحد و بهم پیوسته شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت می تواند مشکلات فراروی مسلمانان را حل کند

وحدت می تواند مشکلات فراروی مسلمانان را حل کند