مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 18:222022-10-13سياسي

تناقض عملی رسانه های بیگانه از رخدادهای ایران/3 دسته معترضین چه کسانی بودند؟


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) رسانه های معاند، جمعیت های میلیونی مثل اجتماع بزرگ اربعین را پوشش نمی دهند ولی وقتی 100 نفر یکجا جمع می شوند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رضا رمضانی امروز در مراسم جشن نیز فطری و عقلی دانست و تصریح کرد: دین اسلام شامل ابعاد انسانی، ارزشی، ایثار، امانت داری، امنیت، آزادی، تعقل و تفکر است؛ هر چیزی که به عنوان ارزش انسانی و الهی باشد، در دین وجود دارد.

  رمضانی با بیان اینکه در هیچ کجا حتی در نظام لیبرالیسم مدعی آزادی، آزادی مطلق مورد تایید قرار نگرفته است، گفت: در ماده 2 و برخی دیگر از مواد اعلامیه جهانی حقوق بشر، برای آزادی حدی قرار داده اند و آن مورد آزار و اذیت قرار نگرفتن دیگران است.

  نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به عدم وجود آزادی در بسیاری از بخش های نظام غرب اشاره و تاکید کرد: به عنوان نمونه در آلمان؛ انکار جریان هولوکاست، جرم محسوب می شود.

  وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران برپایه دین و برای مقابله با فساد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره ایجاد شده است، افزود: در حکومت پهلوی، چیزی از دین باقی نمانده بود و دین هیچ اثر اجتماعی نداشت.

  رمضانی با بیان اینکه درست فهمیدن دین، دین گریزی را بی معنا می کند، تصریح کرد: کسانی که از دین فاصله می گیرند، دین را درست نشناخته ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناقض عملی رسانه های بیگانه از رخدادهای ایران/3 دسته معترضین چه کسانی بودند؟

تناقض عملی رسانه های بیگانه از رخدادهای ایران/3 دسته معترضین چه کسانی بودند؟