مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 18:022022-10-13سياسي

«حسین اعظمی چهاربرج» قائم مقام معاون راهبردی قوه قضاییه شد


در مراسمی با حضور وزیر دادگستری، حکم انتصاب حسین اعظمی به عنوان قائم مقام معاون راهبردی قوه قضاییه ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، و پیگیری وضعیت متهمان تبعه ایران در سایر کشورها عنوان و بر ضرورت تعامل جدی بین قوه قضاییه و دولت برای رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد.

سیدمحمد صاحب کار معاون راهبردی قوه قضاییه گفت: معاونت راهبردی، مسئولیت سنگین برنامه ریزی و پیگیری اجرای راهبردها را به عهده دارد و یکی از مهم ترین موضوعات اخیر در قوه قضاییه که سند تحول قضایی بوده هم در این معاونت پیگیری و تصویب شد که به تأیید رهبر معظم انقلاب رسیده است.

وی از زحمات آقایان کاظمی و اصفهانی قدردانی کرد و مسئولیت جدید آقای اعظمی و ابراهیمی را تبریک گرفت و برای همه این افراد آرزوی موفقیت کرد.

دکتر حسین اعظمی قائم مقام معاون راهبردی قوه قضاییه در ادامه به بیان برنامه های آتی خود پرداخت و مهم ترین اولویت های کاری خود را اصلاح فرآیندهای دادگستری، قضا زدایی و جرم زدایی عنوان کرد که نتیجه آن کاهش حجم کار کارکنان و افزایش بازخورد خواهد بود.

وی همچنین تشکیل کارگروه های متناظر انجام شورای تحول، بازنگری شاخص های ارزیابی عملکرد 14 دوره و نظارت بر اجرای برنامه ها را از دیگر برنامه های کاری خود عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حسین اعظمی چهاربرج» قائم مقام معاون راهبردی قوه قضاییه شد

«حسین اعظمی چهاربرج» قائم مقام معاون راهبردی قوه قضاییه شد