مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 17:072022-10-13سياسي

دنبال فرصت های جذاب برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان هستیم


دبیر چهارمین جشنواره دانش آموزی رسانش گفت: حضور دانش آموزان برگزیده این جشنواره در «خبرگزاری فارس» به عنوان پیشروترین رسانه کشور، می تواند آینده ای روشن را برای آنان تضمین کند.

- دبیر چهارمین جشنواره دانش آموزی رسانش گفت: حضور دانش آموزان برگزیده این جشنواره در خبرگزاری فارس به عنوان پیشروترین رسانه کشور، می تواند آینده ای روشن را برای آنان تضمین کند.

باشگاه خبرنگاران توانا زهره محمدی:  دبیر چهارمین جشنواره دانش آموزی رسانش با بیان اینکه جشنواره رسانش در هر دوره از برگزاری با اقبال دانش آموزان روبرو شده است گفت: در نخستین دوره که از سال 97 آغاز شد، هزار اثر به دبیرخانه جشنواره رسید، در دوره دوم به 4 هزار اثر افزایش پیدا کرد، دوره سوم 15 هزار اثر و در این دوره به حدود 25 هزار اثر افزایش پیدا کرده است.

محمدصالح جباری در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران توانا  درباره بخش های مختلف این رویداد بیان داشت: جشنواره در 4 بخش کلی رسانه های تصویری، رسانه های مکتوب، رسانه های صوتی و فضای مجازی برگزار شد که در ذیل هر بخش نیز، 4 رشته قرار دارد و مجموعاً 16 رشته را در دو گروه متوسطه اول و متوسطه دوم و بخش های دختران و پسران در برمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال فرصت های جذاب برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان هستیم

دنبال فرصت های جذاب برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان هستیم