مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 16:072022-10-13بين الملل

دلیل نگرانی ها درباره تهدید هسته ای روسیه چیست؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه وطن امروز نوشت: زمانی که پوتین 4منطقه تازه تسخیر شده در اوکراین را با رفراندوم، به خاک خود ملحق کرد، - زمانی که پوتین 4منطقه تازه تسخیر شده در اوکراین را با رفراندوم، به خاک خود ملحق کرد، سخنگوی کرملین اعلام کرد این مناطق دیگر جزیی از خاک روسیه هستند و درباره این 4منطقه امکان استفاده از سلاح هسته ای دربرابر هر نوع تجاوزی وجود دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه وطن امروز نوشت: زمانی که پوتین 4منطقه تازه تسخیر شده در اوکراین را با رفراندوم، به خاک خود ملحق کرد، سخنگوی کرملین و وزارت خارجه مسکو اعلام کردند این مناطق دیگر جزیی از خاک روسیه هستند و همان طور که پروتکل های استفاده از سلاح هسته ای در زمان حمله به خاک این کشور مدنظر قرار می گیرد، درباره این 4 منطقه نیز امکان استفاده از سلاح هسته ای در برابر هر نوع تجاوزی وجود دارد.

این صحبت ها به اضافه سخنرانی پوتین در مراسم به رسمیت شناختن این 4 منطقه که گفته بود غرب در پی نابودی روسیه است و این کشور از هر نوع سلاحی برای دفاع از خود استفاده خواهد کرد ، آمریکا و اروپا را بشدت نگران کرد.

آن ها بر این عقیده بودند رییس جمهور روسیه حتما تمایلی به استفاده از سلاح اتمی دارد که با جرأت و صراحت تمام از این مساله سخن می گوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل نگرانی ها درباره تهدید هسته ای روسیه چیست؟

دلیل نگرانی ها درباره تهدید هسته ای روسیه چیست؟