مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 08:522022-10-13حوادث

امحای هزار و 500 کیلوگرم مواد مخدر در شهرضا+تصاویر


فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: هزار و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر جمع آوری شده از مناطق مختلف استان اصفهان در منطقه کوه دامزاد شهرضا امحا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، سهراب قرقانی فرمانده انتظامی شهرستان نیروی انتظامی با شعار پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس در حالی آغاز می کنیم که کارکنان فراجا روزهای بسیار پر فراز و نشیبی را در کمال خویشتنداری و با روحیه ای خستگی ناپذیر سپری کردند.

  وی با بیان اینکه امروز فرماندهی انتظامی با وجود کارکنانی خدوم و زحمتکش در راه سیره شهیدان و تأمین نظم و امنیت مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده است، افزود: خدمت رسانی شبانه روزی، اقتدار توأم با رأفت و مهربانی، تلاش در جهت برقراری آسایش و امنیت بر کسی پوشیده نیست و مردم ایران اسلامی شاهد فداکاری سبزپوشان خدوم هستند.

  قرقانی تصریح کرد: به مناسبت هفته نیروی انتظامی هزار و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی جمع آوری شده از مناطق مختلف استان اصفهان در منطقه کوه دامزاد شهرضا امحا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون هزار و 850 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرضا کشف و جمع آوری شده است، عنوان کرد: در این مدت دستگیری خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد 10 درصد و معتادان متجاهر 9 درصد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحای هزار و 500 کیلوگرم مواد مخدر در شهرضا+تصاویر

امحای هزار و 500 کیلوگرم مواد مخدر در شهرضا+تصاویر