مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 08:422022-10-13سياسي

دیدار امام جمعه کرمانشاه با خانواده 2 تن از شهدای اهل سنت


نماینده ولی فقیه در استان به همراه امام جمعه موقت اهل سنت کرمانشاه با خانواده های شهیدان والامقام اهل سنت «شکراله میرزایی» و «شیرخان پیرمرادی» دیدار و تجلیل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، به منظور دیدار و سرکشی از جامعه ایثارگری استان، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه صبح امروز به همراه ماموستا عزیز کردبهمنی امام جمعه موقت اهل سنت کرمانشاه و خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده های شهیدان والامقام اهل سنت شکراله میرزایی و شیرخان پیرمرادی دیدار و از این عزیزان تجلیل کرد.

آیت الله علما در این دیدار ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی به ویژه شهدای والامقام اهل سنت، آرامش و امنیت امروز را مدیون جانفشانی های شهدا دانست.

وی تصریح کرد: اسلام و مسلمین همه مدیون خون شهدا هستند و فرقی نمی کند چه شیعه و چه سنی همه مسلمانیم و این شهدای عزیز ولی نعمت و افتخار همه ما هستند و به گردن دنیای اسلام حق دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز قدرت انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا است و وظیفه همگان پاسداری از انقلاب و رهبری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار امام جمعه کرمانشاه با خانواده 2 تن از شهدای اهل سنت

دیدار امام جمعه کرمانشاه با خانواده 2 تن از شهدای اهل سنت