مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 20:022022-10-12اقتصادي

سقف کاذب تهران و بررسی ویژگی های فنی آن


وجود طرح ها و نقش های گوناگون در قسمت سقف خانه، با استفاده از سقف کاذب هایی در مدلهای مختلف می تواند منظره دلچسبی را در محیط خانه ایجاد کند.

- طراحان داخلی برای زیباسازی سقف های منازل از سقف کاذب استفاده می کنند که قیمت خرید و فروش آنها با توجه به نوسانات بازار متفاوت می باشد.

این محصول علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که به محیط می بخشد با پنهان نمودن انواع سیم و کابل که در ساختمان به کار برده شده، زیبایی محیط را دو چندان می کند.

یکی از ویژگی های بارز محصول فوق جلوگیری از اتلاف انرژی می باشد که گرما و سرما بیش از حد را از بین می برد.

سقف کاذب در قرن چهاردهم در ژاپن به وجود آمد و با گذشت زمان دچار تغییر و تحول در طراحی آن شده است و این محصول اولین بار در انگلستان برای بهبود آکوستیک یک تئاتر استفاده شد.

طراحان این سقف می توانند از نورپردازی یا نور پراکنده استفاده نمایند که این ایده فوق العاده درخشندگی محیط را افزایش می دهد.

شما می توانید برای ارتقا طراحیها و زیبایی دوچندان این سقف ها به سراغ ترکیبی از مواد ترکیبی از مواد، رنگها و بافتهای مختلف بروید و لایه ها را برجسته تر کنید.

سقف های کاذب دارای انواع مختلفی می باشد که بر هر مکان و فضایی باید سقف مخصوص به آن را نصب گردد،هدف از این مجموعه جلب رضایت و پایداری مشتریان است به همین دلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف کاذب تهران و بررسی ویژگی های فنی آن

سقف کاذب تهران و بررسی ویژگی های فنی آن