مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 18:072022-10-12سياسي

بدون تعارف با زنان بدحجاب و بی حجاب


دشمنان این مرزوبوم که تاکنون از هر نوع ابزار و روشی برای ایجاد وقفه در پیشرفت کشور و سقوط و تجزیه ایران بهره برده و شکست خورده اند، اینبار قصد دارند تا تجارب جنگ های صلیبی (ترویج فساد اخلاقی برای انحطاط جامعه اسلامی و سست کردن اراده مسلمانان برای ایستادگی .

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛ در اسلام همواره تأکید شده که برای تشکیل بوده اند، بنابراین نمی شود مدعی شد که حجاب را اعراب مسلمان و یا صفویان وارد فرهنگ این سرزمین کرده اند، اگرچه ممکن است اقدامات آنها باعث توسعه و گسترش این ارزش اجتماعی شده باشد.

با این حال این روزها بخش قابل توجهی از شعارهای منتشره در فضای مجازی و در سطح جامعه، ظاهراً به آزادی زنان و در واقع همان جلوه های ظاهری زنان و کشف حجاب اختصاص دارد و این نکته ای است که صحنه گردان ها و لیدرهای اغتشاشات نیز، بارها با اظهارات و رفتارهایشان به آن اذعان و اعتراف کرده اند.

همان گونه که اشاره شد، منظور آنها از انقلاب زنانه، سوءاستفاده از زنان برای ترویج فساد در جامعه با هدف سقوط ارزش های اسلامی و اجتماعی و منظورشان از آزادی زن، دقیقاً بی بندوباری و فساد اخلاقی و حضور عریان زنان و دختران در جامعه است، با این حال متأسفانه بسیاری از بانوان هنوز نمی دانند که دستان پشت پرده در پی استفاده ابزاری از وجود آنها برای نابودی ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون تعارف با زنان بدحجاب و بی حجاب

بدون تعارف با زنان بدحجاب و بی حجاب