مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 16:122022-10-12اقتصادي

یارانه نقدی مهر ماه ساعت 24 امشب قابل برداشت است


در صورتیکه سرپرستان خانوار جزو دهک های اول تا سوم هستند، مبلغ 400 هزار تومان به ازای هر فرد و در صورتیکه جزو دهک های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ 300 هزار تومان به ازای هر فرد به حساب آنان واریز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد: یارانه مهرماه که مرحله 140 واریز یارانه نقدی است، امشب (چهارشنبه، 20 مهرماه) از ساعت 24 قابل برداشت است.

این سازمان با انتشار اعلامیه ای اعلام کرد: یارانه نقدی کمک معیشتی مرحله 140 بر اساس دهک بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مطابق معمول به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد و از ساعت 24 امروز (چهارشنبه 20 مهرماه) قابل برداشت است.

بر همین اساس، در صورتیکه سرپرستان خانوار جزو دهک های اول تا سوم هستند، مبلغ 400 هزار تومان به ازای هر فرد و در صورتیکه جزو دهک های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ 300 هزار تومان به ازای هر فرد به حساب آنان واریز خواهد شد.

همچنین سرپرستان خانواری که پیش از این نسبت به دریافت تسهیلات قرض الحسنه 10 میلیون ریالی کرونا اقدام کرده اند، اقساط این تسهیلات از مبلغ واریزی به حساب آنان کسر خواهد شد.

واریز یارانه و معوقات به حساب سرپرستان متقاضی بازبینیاین سازمان اعلام کرد در این مرحله، سرپرستان خانواری که یارانه نقدی آن ها در اردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه نقدی مهر ماه ساعت 24 امشب قابل برداشت است

یارانه نقدی مهر ماه ساعت 24 امشب قابل برداشت است