مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 12:522022-10-12اقتصادي

رشد 50 درصدی اشتغالزایی کمیته امداد البرز


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: طی شش ماهه اول سال جاری این نهاد در قالب تسهیلات اشتغال، کاریابی و راهبری شغلی بیش از 4541 شغل به طور مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، بابیان اینکه ایجاد فرصت شغلی برای نیازمندان و مددجویان موردحمایت، یکی از خدمات مهم این نهاد است، گفت: این تسهیلات از محل اعتبارات قرض الحسنه سهم اشتغال بانک ها و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان جویای کار پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نسبت به سال گذشته ایجاد اشتغال در کمیته امداد رشد 50 درصدی داشته است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 193 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال از طریق بانک های عامل به مددجویان و نیازمندان جویای کار پرداخت شده است.

محمدی فرد در بحث آموزش های مقدماتی و مهارت های فنی و حرفه ای و پایدارسازی اشتغال پس از احصاء و شناسایی مستعدین اشتغال گفت: تعداد 1181 نفر در 111 رشته شغلی به مراکز آموزش فنی و حرفه ای، راهبران شغلی و مربیان آموزشگاه های طرف قرارداد دوره های آموزشی معرفی و پس از گذراندن دوره های آموزشی مشغول به کار شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 50 درصدی اشتغالزایی کمیته امداد البرز

رشد 50 درصدی اشتغالزایی کمیته امداد البرز