مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 21:472022-10-11سياسي

پردیس دانشگاه فرهنگیان در ورامین افتتاح شد


همزمان با هفته وحدت، طی آیینی با حضور مسؤولان شهرستانی، استانی و خیرین مدرسه ساز، پردیس دانشگاه فرهنگیان ورامین در این شهرستان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، پردیس دانشگاه فرهنگیان ورامین، شامگاه امشب طی آیینی با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، نوش آبادی نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی، عباسی مدیر آموزش و پرورش ورامین، مومنی شهردار ورامین و جمعی از مسؤولان شهرستانی و استانی در دانشسرای ورامین افتتاح شد.

ناصر شیرکوند رییس پردیس فرهنگیان شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم ترین اسناد آموزش و پرورش، سند تحول است که یکی از مهم ترین بندهای آن، تقویت نیروی انسانی از طریق جذب دانشجو معلم آموزش دیده در دانشگاه فرهنگیان است.

وی گفت: ورامین از دیرباز، یکی از مهم ترین مناطق استان تهران و کشور در تربیت نیروی انسانی متخصص آموزش و پرورش است و در گذشته نیز، یکی از مهم ترین دانشسراهای استان تهران در این شهرستان مستقر بوده، از این نظر، ورامین از ظرفیت بالایی در آموزش و تربیت معلم متخصص برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس دانشگاه فرهنگیان در ورامین افتتاح شد

پردیس دانشگاه فرهنگیان در ورامین افتتاح شد