مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 17:472022-10-11دانش

هشدار درباره افت تحصیلی دانشجویان در نیمسال اول


ما در کمیسیون موارد خاص، عموما با دانشجویانی مواجه هستیم که به دلایل گوناگون در دو نیمسال اول افت تحصیل پیدا کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه علم و صنعت، منصور انبیاء رییس و اشاره به اینکه بر حسب سوابق، دانش آموختگان این دانشگاه در جای جای کشور، حضور داشته و اثرگذارترین افراد در حوزه های مختلف هستند، گفت: بهترین کار، تحصیل است و زندگی اگر از محل علم و دانش اداره شود، لذت چند برابر دارد.

رییس دانشگاه در ادامه با اشاره به عواقب افت تحصیل دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه اظهار داشت: ما در کمیسیون موارد خاص، عموما با دانشجویانی مواجه هستیم که اگر چه دوران دبیرستان را با نخبگی و نمرات عالی گذرانده اند، ولی به دلایل گوناگون در دو نیمسال اول، افت تحصیل پیدا کرده اند.

انبیاء به دانشجویان نوورود دانشگاه توصیه کرد در نیمسال های اول و دوم تحصیل در مقطع کارشناسی، به مقررات آموزشی و تلاش برای کسب بهترین نتیجه، توجه جدی داشته باشند چرا که سطح نمراتشان در سرنوشت کل دوره تحصیل و اشتغال آن ها بسیار موثر است.

وی اختلاف فضای دبیرستان و دانشگاه و اینکه در دانشگاه، بیشتر مسئولیت با خود دانشجوست را از جمله دلایل افت تحصیل دانشجویان در نیمسال های نخست برشمرد و توضیح داد: بر اساس سوابق، بهترین ها در دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره افت تحصیلی دانشجویان در نیمسال اول

هشدار درباره افت تحصیلی دانشجویان در نیمسال اول