مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 15:022022-10-11اقتصادي

بانک ها نگاه تسهیل گر به مسائل تولیدکنندگان داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در بیست و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع جدی، تا حصول نتیجه پیگیری می شود گفت: برخی از واحدهای تولیدی همچون شرکت کشت و صنعت دشت کرفس که به دلایل سوء مدیریت راکد و غیرفعال مانده است، به سرمایه گذار جدید واگذار می شود تا هم احیا و هم نقش موثری در اشتغال زایی و توسعه استان داشته باشد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه بانک های استان باید با مساعدت و حمایت تام و تمام از تولیدکنندگان، مخاطرات آن ها را کاهش دهند و با در اختیار گذاشتن اعتبارات لازم نقش موثری در حمایت از تولید داشته باشند افزود: از بانک های استان درخواست می شود نگاه تسهیل گرانه نسبت به مسائل تولید و تولیدکنندگان داشته باشند.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان می توانند مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی راکد خود را به ستاد تسهیل آورده تا ضمن رفع موانع آن ها، واحد مربوطه به چرخه تولید بازگردانده شود اظهار کرد: امروز در بیست و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، دو واحد تولیدی راکد احیا شد.

قاسمی فرزاد گفت: از برنامه های مهم 6 ماهه دوم ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی فعال و احیای واحدهای تولیدی راکد استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها نگاه تسهیل گر به مسائل تولیدکنندگان داشته باشند

بانک ها نگاه تسهیل گر به مسائل تولیدکنندگان داشته باشند