مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 11:272022-10-11سياسي

بهادری جهرمی: پرداخت کمک های معیشتی تا زمان اجرای کالابرگ ادامه خواهد داشت


سخنگوی دولت با بیان اینکه مسیر پرداخت کمک های معیشتی تا زمان اجرای کالابرگ ادامه خواهد داشت، گفت: دولت به طور جدی به دنبال تامین امنیت غذایی مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی امروز سه شنبه 19 مهر در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تبریک گفت: همچنین شهادت تعدادی از جوانان این مرز و بوم و مدافعان امنیت مردم را تسلیت عرض می کنم.

اقدامات سازمان دهی شده اخیر، نشان داد دشمنان از هر فرصت برای ضربه به امنیت مردم استفاده می کنند.

وی افزود: در زلزله اخیر خوی نیز رییس جمهور بلافاصله دستور رسیدگی فوری دادند و مسئولان دولت در صحنه حاضر شدند؛ در مجموع به 1100 نفر از کسانی که دچار خسارت شده بودند، خدمات رسانی شد.

سخنگوی دولت با اشاره به بازگشایی تعدادی از کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل اظهار کرد: کارخانه نساجی مازندران به فعالیت بازگشته و بیش از 400 کارگر به این کارخانه بازگشتند و بعضاً سه شیفته در آن فعالیت می شود؛ همچنین حقوق کارکنان کارخانه از منابع خود آن، پرداخت شده است.

بهادری جهرمی با اشاره به سفر معاون اول رییس جمهور به روسیه برای شرکت در اجلاس کشورهای حاشیه دریای خزر گفت: در این سفرهای قراردادهایی در زمینه های نفتی و راه آهن منعقد شد که به سرعت به دنبال اجرای آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهادری جهرمی: پرداخت کمک های معیشتی تا زمان اجرای کالابرگ ادامه خواهد داشت

بهادری جهرمی: پرداخت کمک های معیشتی تا زمان اجرای کالابرگ ادامه خواهد داشت