مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 11:222022-10-11سياسي

ایجاد سایت های دفن زباله در شهرستان های سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در کارگروه پسماند استان سمنان در سالن معاونت عمرانی استانداری سمنان بیان کرد: - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: شهرداری ها استان موظف هستند تا سایت جمع آوری زباله و نخاله های ساختمانی و زباله های عادی را مشخص کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در کارگروه پسماند استان سمنان در سالن معاونت عمرانی استانداری سمنان بیان کرد: شهرداری ها استان سمنان موظف هستند تا سایت جمع آوری زباله و نخاله های ساختمانی و زباله های عادی را مشخص کنند.

حمیدی بیان کرد: تفکیک زباله از مبدأ به عنوان یک طرح بسیار مهم در استان در حال اجراست و گسترش این طرح به مشارکت همگانی و فرهنگ سازی نیاز دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: شهرداران موظف شدند در جمع آوری نخاله های ساختمانی در تمام شهر های استان متناسب با حجم نخاله ساختمانی، سایت دفن زباله مشخص کنند.

حمیدی اضافه کرد: پلیس راه، راهور و نظام مهندسی کمک کنند تا کسانی که نخاله های ساختمانی را از شهر بارگیری می کنند، آن را در مکان های مشخص شده تخلیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سایت های دفن زباله در شهرستان های سمنان

ایجاد سایت های دفن زباله در شهرستان های سمنان