مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 17:022022-10-10بين الملل

ژنرال صهیونیست: اسراییل کنترل کرانه باختری را از دست داده است


علی رغم تشدید حملات صهیونیست ها در کرانه باختری و درگیری های مسلحانه شدید با جوانان فلسطینی، یک ژنرال صهیونیستی گفت که تل آویو کنترل خود بر کرانه باختری را از دست داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک روز پس از گزارش  تور وینسلند نماینده ویژه سازمان ملل در خصوص صلح در غرب آسیا و بیان اینکه از ابتدای سال جاری بیش از 100 فلسطینی به شهادت رسیده اند، برخی محافل در سرزمین اشغالی به انتقاد از عملکرد رژیم صهیونیستی در کرانه باختری پرداختند.

به نوشته وبگاه القدس العربی، محافل اسراییلی از اقدامات رژیم تل آویو در کرانه باختری انتقاد کرده و نسبت به از دست رفتن کنترل این منطقه هشدار می دهند.

در این راستا روزنامه هاآرتص در سرمقاله خود نوشت که دولت تغییر رکورد جدیدی در کشتار فلسطینی ها در سال جاری ثبت کرده است .

اسحاق بریک از فرماندهان ارتش یگان ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در این باره در مقاله ای در روزنامه معاریو نوشت: در سایه عملیات شکست موج ها که از بهار گذشته آغاز شده و ادامه دارد و در شرایطی که حضور نیروهای نظامی در کرانه باختری تشدید شده است، اخیرا بازرس کل در گزارشی اعلام کرده که ارتش اسراییل با وضعیت فعلی لجستیکی، توان درگیری گسترده در کرانه باختری را ندارد و پس از سال ها هشدارهای پیاپی، اکنون این موضوع کاملا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال صهیونیست: اسراییل کنترل کرانه باختری را از دست داده است

ژنرال صهیونیست: اسراییل کنترل کرانه باختری را از دست داده است