مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 14:022022-10-10سياسي

معاون رییس جمهور: محصولاتی می توانند رقابت کنند که دانش بنیان باشند


سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه هیچ محصول غیر دانش بنیانی ماندگار نمی شود، گفت: محصولاتی می توانند در بازار رقابت کنند که دانش بنیان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، روح الله دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز در بیستمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس اظهار کرد: ایده های نوآورانه در شتاب دهنده های علم و فناوری شکل می گیرند اما هنوز برای رسیدن به سهم واقعی اقتصاد جدی به دنبال بازارسازی های کلان در اقتصاد دانش بنیان باشند اما تمام گردش مالی شرکت های عضو و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور به اندازه مسوولیت اجتماعی چند شرکت فولاد در کشور نیست.

وی بیان کرد: دو کار بزرگ باید در دستور کار  قرار بگیرد  ابتدا جلب نیازهای کشور که میبایست 10 درصد نیازهای ملی را در اختیار پارک ها قرار بدهیم تا این حوزه جذب کننده باشد.

دهقانی فیروزآبادی تصریح کرد: دومین اقدام هم افزایی و همرسانی است زیرا امروز شاهدیم در پارک های علمی و فناوری شرکت ها از پتانسیل خود بی اطلاع هستند و باید زیست بوم تعامل شرکت ها با هم افزایی ترکیب و مجموعه های بزرگ تشکیل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: محصولاتی می توانند رقابت کنند که دانش بنیان باشند

معاون رییس جمهور: محصولاتی می توانند رقابت کنند که دانش بنیان باشند