مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 13:222022-10-10اقتصادي

مصرف روزانه 65 تن تخم مرغ در کرمانشاه


سرپرست مدیریت طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهان کشاورزی کرمانشاه مصرف روزانه استان به تخم مرغ را روزانه 65 تن اعلام کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرهاد زنگنه سرپرست مدیریت طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهان کشاورزی کرمانشاه با اشاره به روز جهانی و هفته تخم مرغ، اظهار کرد: هر ساله در سرتاسر دنیا برنامه های ترویجی در راستای فرهنگ سازی مصرف تخم مرغ و افزایش دانش تغذیه ای جامعه برگزار می شود.

وی ادامه داد: در کرمانشاه هم همگام با سایر استان های کشور همه ساله بدین منظور برنامه های متنوعی با همکاری ادارات و سازمان های مختلف از جمله جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، دامپزشکی و رسانه ها برگزار می شود.

 سرپرست مدیریت طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهان کشاورزی کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا در مدارس ابتدایی استان جشن تخم مرغ برگزار شده و در وعده صبحانه ساندویج تخم مرغ مصرف شده است.

وی با بیان اینکه سالانه حدود 11 هزار و 500 تن تخم مرغ در واحدهای مرغداری استان تولید می شود گفت: این میزان نیاز استان را تأمین نمی کند چون میزان نیاز روزانه استان 65 تن است که هم اکنون 33 تن در داخل استان و مابقی از دیگر استان های کشور تأمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف روزانه 65 تن تخم مرغ در کرمانشاه

مصرف روزانه 65 تن تخم مرغ در کرمانشاه