مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 21:372022-10-09سياسي

عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت راه ارتباطی نمین - عنبران آغاز شد


همزمان با هفته وحدت و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار و جمعی از مسئولان استانی، عملیات اجرایی مرمت، بهسازی و آسفالت محور نمین - عنبران و سه راهی عنبران - جید آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل، کلیم الله وثوقی در این آیین با بیان اینکه مسیر پروژه از میدان شمالی شهر نمین به سمت جید و عنبران آغاز می شود، اظهار کرد: طول پروژه  12 کیلومتر است که همزمان با هفته مبارک وحدت آغاز و توسط راهداران تلاشگر در کمترین زمان ممکن اجرا خواهد شد.

وی افزود: بخشی از نقاط این پروژه تا روستای جید با طرح جدید از مسیر روستایی به راه فرعی درجه یک ارتقا خواهد یافت و بخش دیگری از مسیر از سه راهی عنبران به سمت بخش عنبران که در گذشته عملیات بازسازی سواره رو در آن انجام شده در طرح جدید شانه در طرفین به مسیر اضافه و رویه مسیر نیز روکش آسفالت خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه برآورد اولیه برای اجرای این طرح 624 میلیارد ریال پیش بینی شده است، ادامه داد: مبلغ قرار داد 811 میلیارد ریال و اعتبار اولیه طرح نیز 400 میلیارد ریال است که با مشارکت ایمیدرو اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت راه ارتباطی نمین - عنبران آغاز شد

عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت راه ارتباطی نمین - عنبران آغاز شد