مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 21:022022-10-09سياسي

رییسی: دشمن از پیشرفت های کشور لطمه خورده است


دشمن از پیشرفت های کشور لطمه خورده و می خواهد در این مسیر اخلال ایجاد کند، لذا باید با کار مضاعف دشمن را مأیوس و مردم را امیدوار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله دانست و خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال آن است که با جنگ روانی و شایعه افکنی اذهان عمومی را مشوش کرده و در جامعه هراس و یاس ایجاد کند.

وی بر همین اساس به صاحبان تریبون و فعالان عرصه رسانه و فضای مجازی تاکید کرد همه تلاش خود را برای تبیین واقعیت ها و روایت گری دقیق درباره ابعاد و پشت پرده آشوبگری ها و اغتشاشات اخیر به کار گیرند تا دشمن نتواند با روایت های مغشوش، واقعیت را تحریف کند.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه دفاع از حقوق انسان ها در ذات و بنیان جمهوری اسلامی قرار دارد، گفت: در هر حادثه ای باید پیگیری لازم انجام گیرد تا احدی مورد ظلم واقع نشود، اما نباید مسائل فرعی به جای مسائل اصلی بنشینند و اصل به حاشیه برود.

رییسی توجه به تولید محتوای دقیق و متکی بر واقعیات در عرصه رسانه و فضای مجازی را برای ارائه روایت درست و واقعی از رویدادهای کشور مهم دانست و افزود: ضرورت دارد در حوزه دیپلماسی نیز وزارت امور خارجه، سفارتخانه ها، رایزنان فرهنگی و دوست داران انقلاب اسلامی با اطلاع رسانی و تبیین صحیح مسائل، فضای غبارآلودی را که دشمن ایجاد کرده است، شفاف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: دشمن از پیشرفت های کشور لطمه خورده است

رییسی: دشمن از پیشرفت های کشور لطمه خورده است