مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 16:472022-10-09ورزشي

دبیر: هیچ کس حق ندارد به عقب بازگردد/ هرکسی نمی تواند جایش را به جوان تر ها بدهد


اگر کسی توانایی کار ندارد، بهتر است جای خود را به نیروی تازه نفس بدهد چراکه ما دیگر حق برگشت به عقب را نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مصطفی میرزایی، امیر رضی زاده و عباس محمدی رؤسای هیئت های کشتی استان های اصفهان، گیلان و زنجان به همراه اعضای هیئت کشتی و روسای هیئت کشتی شهرستان های تابعه امروز (یکشنبه) با حضور در کمپ تیم های ملی کشتی مهمان فدراسیون کشتی بودند.

مهمانان حاضر در بازدید یک روزه خود از کمپ تیم های ملی از نزدیک شاهد تمرینات ملی پوشان امید برای حضور در رقابت های جهانی اسپانیا بودند و در ادامه نیز از امکانات کمپ تیم های ملی شامل خانه های کشتی شهید هادی و شهید صدرزاده، مجموعه ی شهید عفتی و سایر اماکن بازدید بعمل آوردند.

در ادامه جلسه ای با حضور رییس فدراسیون کشتی و مهمانان حاضر برگزار شد که علیرضا دبیر ضمن خیرمقدم به اعضای هیئت کشتی این سه استان گفت: هدف ما از حضور شما در فدراسیون آشنایی نزدیک شما از امکانات تیم های ملی و نحوه تمرینات و فضاهای ورزشی بود تا شما نیز الگوبرداری کرده و در استان های خود به دنبال فراهم کردن امکانات برای کشتی گیران باشید.

وی تصریح کرد: یک رییس هیئت در استان خود باید مانند یک رییس فدراسیون باشد و منتظر حرف مدیرکل ورزش و جوانان، رییس فدراسیون و دیگران نباشد و خودش باید آورده داشته باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر: هیچ کس حق ندارد به عقب بازگردد/ هرکسی نمی تواند جایش را به جوان تر ها بدهد

دبیر: هیچ کس حق ندارد به عقب بازگردد/ هرکسی نمی تواند جایش را به جوان تر ها بدهد