مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 15:222022-10-09ورزشي

تساوی آناصنعت پاسارگاد قم با گهرزمین سیرجان


تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم در آستانه هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور به مصاف گهرزمین سیرجان رفت و با حریف مساوی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، قمی های علاقمند به فوتسال این روزها بی صبرانه منتظر پیگیری بازی های لیگ برتر هستند تا مدل جدید نماینده قم در بالاترین سطح رقابت های باشگاهی فوتسال ایران را خوب تماشا کنند، تیمی که به آناصنعت پاسارگاد تغییر نام داده و در راس آن سیدمجید شرافتی یکی از خیّرین ورزش یار و چهره های موفق عرصه تولید و صنعت به عنوان رییس هیات مدیره قرار دارد و به مدیرعاملی سیدمحمد شرافتی وارد کارزار فوتسال ایران شده است.

این تیم آناصنعت پاسارگاد قم است که با پشتیبانی شرکت آنیتال در فاصله یک هفته تا پیگیری مجدد بازی های لیگ برتر فوتسال، مسیر آماده سازی خود را برای حضور قوی تر در ادامه دیدارهای این فصل، با انجام یک دیدار تدارکاتی مقابل تیم گهر زمین سیرجان دنبال کرد.

یاران سعید قاسمی که وارد چهارمین هفته تمرینات پرفشار آماده سازی شده اند در این مسابقه که در تهران برگزار شد در پایان 40 دقیقه رقابت به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند، مسابقه ای که در آن محمد رحمتی دهکردی و مهدی وفایی برای تیم آناصنعت پاسارگاد قم گلزنی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساوی آناصنعت پاسارگاد قم با گهرزمین سیرجان

تساوی آناصنعت پاسارگاد قم با گهرزمین سیرجان