مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 14:222022-10-09سياسي

برادر شهیدان امیراحمدی: با خون خود این انقلاب را تضمین می کنیم


محمدعلی امیراحمدی برادر شهید سلمان امیراحمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: برادرم شب گذشته حوالی ساعت 9 شب در ماموریت گردان تخریب فاتحین را مهم ترین پیام این خانواده شهید عنوان کرد و افزود: نظام انقلاب اسلامی همانند ریسمانی که از آسمان آمده و هر کسی خودش را به آن وصل کند، نجات می یابد.

برادر شهید با محکومیت آشوبگری های اخیر یادآور شد: ضد انقلاب فکر کرده با گول زدن چند دختر و پسر، چادر و روسری برداشتن و خرابکاری می توانند کاری کنند ولی کور خوانده اند و ما با خون خود این انقلاب را تضمین می کنیم.

امیراحمدی با تأکید بر اینکه این خانم ها هم به زودی متوجه می شوند و قضیه فتنه به زودی برعکس و برعلیه آنها خواهد شد، خطاب به آشوبگران بیان کرد: افرادی که گول خوردند به زودی برگردند اما ضد نظام و انقلاب اسلامی بدانند اگر قرار بود بعد 43 سال اتفاقی بیافتد به شماها نمی رسید و آمریکا و اسراییل با این همه تجهیزات و نیرو نتوانسته غلطی کند و به قول امام راحل(ره) کاری از پیش نمی برید و تنها زحمت ما را اضافه می کنید و قطعا این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی(عج) وصل خواهد شد.

وی با محکومیت حمله به بازار تهران، کسبه و مردم اعلام کرد: این ها با محدودیت اینترنت مثلا نگران کسب و کار مردم در فضای مجازی شدند درحالی که خودشان با انواع و اقسام تهدید، ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برادر شهیدان امیراحمدی: با خون خود این انقلاب را تضمین می کنیم

برادر شهیدان امیراحمدی: با خون خود این انقلاب را تضمین می کنیم