مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 20:472022-10-08سياسي

توصیه رییس شورای شهر به شهردار منتخب کرج


انتظار می رود شهردار منتخب با اجرای برنامه مناسب و مبارزه با فساد گره گشای مشکلات کلانشهر کرج شود و رویکرد تحول آفرین داشته باشد.

- علی قاسم پور، رییس شورای شهر کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص انتخاب شهردار کرج و معرفی آن به وزارت کشور، گفت: در راستای سیر قانونی انتخاب شهردار و اجرای آیین نامه اجرایی ماده 80 و 83 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاب شهردار در 29 خرداد 1401 شورای شهر نسبت به قطع همکاری با شهردار سابق اقدام و در همان روز با انتخاب سرپرست، سیر انتخاب شهردار آغاز شد.

رییس شورای اسلامی شهر کرج افزود: شورای شهر در چهارم مرداد ماه شهردار منتخب خود را انتخاب و مدارک جلسه را در تاریخ هشتم این ماه به وزارت کشور ارسال کرد و وزارت کشور در 20 شهریور نامه ای به شورا ارسال کرد مبنی بر اینکه در فرآیند انتخاب شهردار باید تجدید نظر شود که برابر اختیارات قانونی در اولین فرصت جلسه ای تشکیل و با استفساریه مدت 10 روزه چون جوابی حاصل نشد نسبت به انتخاب شهردار جدید اقدام شد.

قاسم پور با تاکید براینکه از شهردار منتخب حمایت قاطع خواهیم داشت، افزود: انتظار می رود شهروندان و مسئولان با حمایت حداکثری از شهردار منتخب در بهبود وضعیت عمومی کرج تاثیر گذار واقع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه رییس شورای شهر به شهردار منتخب کرج

توصیه رییس شورای شهر به شهردار منتخب کرج