مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 14:522022-10-08فرهنگي

پروانه ساخت 4 فیلمنامه صادر شد


پروانه ساخت 4 فیلمنامه بلند داستانی «دست ناپیدا»، «سرهنگ ثریا»، «سووشون» و «سینما متروپل» صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شورای پروانه ساخت در آخرین جلسه خود با ساخت 4 فیلمنامه بلند داستانی موافقت کرد.

در این جلسه پروانه ساخت 4 فیلم دست ناپیدا به کارگردانی انسیه شاه حسینی و تهیه کنندگی سیدسعید سیدزاده، فیلم سرهنگ ثریا به کارگردانی لیلی عاج و تهیه کنندگی جلیل شعبانی، سووشون به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی و سینما متروپل به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و تهیه کنندگی سیدحامد حسینی صادر شد.

انسیه شاه حسینی کارگردان فیلم هایی نظیر زیباتر از زندگی ، پنالتی ، شب بخیر فرمانده و غروب شد بیا در گفتگو با رسانه های مختلف اعلام کرده بود که حدود 8 سال درگیر انجام کارها و ساخت فیلم به کودکان شلیک نکنید به تهیه کنندگی سعید سیدزاده بوده است که به دلیل کمبود بودجه در ساخت این فیلم تاخیر ایجاد شده و درحال حاضر پروانه ساخت فیلم سینمایی دست ناپیدا را دریافت کرده است.

لیلی عاج نیز که پیش از این نمایشنامه سالی که دوبار پاییز شد را نوشته و نمایش هایی نظیر خواب زمستانی ، قندخون و کمیته نان را روی صحنه برده بود، اکنون در مقام کارگردان و نویسنده فیلم سینمایی سرهنگ ثریا پروانه ساخت خود را دریافت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه ساخت 4 فیلمنامه صادر شد

پروانه ساخت 4 فیلمنامه صادر شد