مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 12:122022-10-08سياسي

دشمنان به دنبال ایجاد دو دستگی بین شیعیان و اهل سنت هستند


مدیر حوزه علمیه خادمیه امانلی راز و جرگلان گفت: دشمنان می خواهند امنیت را از ما بگیرند، اینها به دنبال ایجاد نفاق و دو دستگی بین شیعه و اهل سنت هستند و در رسانه های خود از اغتشاشگران حمایت می کنند.

- گلدی آخوند کمالی، مدیر با عناوین مختلف در حال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است که ما باید هوشیار باشیم و با توجه به آیه وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا٬ طبق فرمایش مقام معظم رهبری٬ امروز اتحاد اسلامی، برادری اسلامی، همبستگی اسلامی، یکی از لازم ترین و واجب ترین وظایف همه جوامع اسلامی است و بایستی همه به این وظیفه ملتزم باشیم.

آخوند کمالی تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که امنیت مهمترین چیزی است که باید همه گروه ها و امامان جماعت و علما و آحاد اهل سنت و همه ی احزاب به دنبال آن باشند.

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در خراسان شمالی بیان داشت: همه ی ما پیرو امام هستیم و باید این را اصل بدانیم در همچنین زمانی در مورد انقلاب اسلامی امام چه فرمودند باید به این امر مهم توجه داشته باشیم.

وی اظهار داشت: امروزه دشمنان می خواهند این امنیت  را از ما بگیرند و با بهانه های مختلف می خواهند به این کشور آسیب برسانند، اینها به دنبال ایجاد نفاق و دو دستگی بین شیعه و اهل سنت هستند و در رسانه های خود از اغتشاشگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال ایجاد دو دستگی بین شیعیان و اهل سنت هستند

دشمنان به دنبال ایجاد دو دستگی بین شیعیان و اهل سنت هستند