مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 21:472022-10-07اقتصادي

استاندارد اسباب بازی های داخلی چه اندازه است؟


شاید خیلی ها هنوز وقتی می خواهند برای فرزندانشان اسباب بازی تهیه کنند، دستشان به جنس خارجی می رود اما واقعیت این است که کارشناسان طرح و تولید اسباب بازی معتقد به کیفیت بازار وطنی هستند و استانداردهای اسباب بازی های بومی متناسب پیوست فرهنگی خودمان را مناسب ارزیابی می کنند.

- گروه زندگی ـ زهره سعیدی: یکی از دغدغه هایی که هر پدر و مادری پس از تولد فرزند و فرزندانش دارد، تأمین نیاز به سرگرمی و تفریح آنها است ، حال چه در قالب سفر، گردش و تفریحشان و چه خرید اسباب بازی های مناسب برای آنها.

هیچ پدر و مادری هم نیست که بگوید برای فرزندانش نیاز به خرید اسباب بازی  ندارد.

اتفاقا نسل جدید خیلی به تقویت هوش بچه ها اهمیت می دهند و تأمین بازی های مختلف و اسباب بازی برای بچه ها تبدیل به یک اصل برایشان شده است.

اما چقدر به بازار داخل کشورمان اعتماد داریم و امروز که می خواهیم برای خرید اسباب بازی به مغازه ها و فروشگاه ها سرک بکشیم، دست روی چه نوع اسباب بازی ها و بازی های فکری می گذاریم، آیا هنوز تفکرمان این است که هر چه گرانتر بخریم، جنس بهتری است یا اینکه به بازار داخل و اجناس قیمت مناسب تر هم اعتقاد داریم؟ به مناسبت روز جهانی آن را در ادامه می خوانید: شایان فروزنده دل طراح و تولید کننده بازی های داخلی *آقای فروزنده دل برای باز شدن باب سخن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارد اسباب بازی های داخلی چه اندازه است؟

استاندارد اسباب بازی های داخلی چه اندازه است؟