مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 21:272022-10-07اجتماعي

دشمن می خواهد آرامش و امید را از نسل جوان بگیرد


عضو هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دشمن می خواهد آرامش و امید را از نسل جوان بگیرد، گفت: دشمن به دنبال تضعیف و تزلزل ریشه های اعتقادی جوانان است و در این راستا شاهد تبلیغات شیطان پرستی و عرفان های کاذب هستیم.

- مریم براهویی جهانشاهی عضو هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس با اشاره به نقش معلمان در مقابله با اتفاقات اخیر در کشور، اظهار کرد: معلمان و استادان نقش ارشادی و هدایت گرانه دارند و تأثیرگذاری معلم و استاد از باب این است که همواره به عنوان الگوی عملی مورد پذیرش دانش آموزان و دانشجویان بوده اند.

وی با بیان اینکه چهل و اندی سال از انقلاب می گذرد و دشمن سعی کرده است همواره با تحریم ها، تهدیدها و شرایط سخت، مردم را تحت فشار قرار دهد، افزود: امروز دشمن بیشتر فرهنگ جامعه را مورد تهدید قرار داده است و این در حالیست که معلمان و اساتید داعیه داران فرهنگ و انتقال فرهنگ هستند.

براهویی جهانشاهی با اشاره به فضای شبهه ناک و غبارآلودی که دشمن ایجاد کرده است، گفت: دشمن می خواهد آرامش و امید را از نسل جوان ما بگیرد و در تیررس نگاه خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن می خواهد آرامش و امید را از نسل جوان بگیرد

دشمن می خواهد آرامش و امید را از نسل جوان بگیرد