مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 11:472022-10-06اقتصادي

اعتصاب کارکنان توتال فرانسه 7 روزه شد


یک نماینده اتحادیه کارگری کنفدراسیون عمومی کار CGT در فرانسه با اشاره به این که اعتصاب کارکنان پالایشگاه های شرکت توتال انرژی وارد هفتمین روز خود شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم به نقل از راشاتودی، یک نماینده اتحادیه کارگری کنفدراسیون عمومی کار CGT در فرانسه با اشاره به این که اعتصاب کارکنان پالایشگاه های شرکت توتال انرژی TotalEnergies وارد هفتمین روز خود شد، هشدار داد که این امر باعث اختلال در عرضه سوخت شده و ممکن است این اعتصابات ادامه یابد.

تحویل فرآورده های نفتی و عملیات پالایشگاه ها در سراسر فرانسه پس از اعتصاب 4 پالایشگاه توتال انرژی، از جمله پالایشگاه گونفرویل در نرماندی با ظرفیت تولید 240000 بشکه در روز متوقف شده است.

در حالی که این اتحادیه کارگری هنوز در مورد ادامه اعتصاب گونفرویل تصمیم نگرفته است، بنا به گفته تیری دوفرن، نماینده اتحادیه کارگری کنفدراسیون عمومی کار، فعالیت مجتمع های پتروشیمی لامد، فیزین و کوت د اوپال همچنان متوقف شده است.

وی گفت: پالایش تحت تأثیر قرار گرفته است، به جز در Donges که به طور معمول کار می کند.

بر اساس این گزارش، اعتصابات صورت گرفته که از خروج محصولات پالایش شده از سایت های توتال انرژی و یکی از انبار های سوخت آن جلوگیری کرده است، بخشی از یک اقدام چندبخشی سراسری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب کارکنان توتال فرانسه 7 روزه شد

اعتصاب کارکنان توتال فرانسه 7 روزه شد