مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 15:172022-10-05سياسي

مدافعان حقوق زنان پاسخ دهند چرا زن در کشورهای آنان امنیت ندارد؟


فرمانده لشکر مردمی پشتیبانی جبهه مقاومت حضرت زینب(س) مازندران با طرح این سوال که چطور می شود اینها خود را مدافع زن را می دانند ولی در کشورهای خود زن را می کوبند؟، - عقیله ملازاده فرمانده لشکر مردمی پشتیبانی جبهه مقاومت حضرت زینب(س) و مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر درباره اغتشاشات اخیر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: اغتشاشات اخیر در جامعه نتیجه برنامه ریزی دقیق دشمنان بوده که از مدت ها قبل برای از دهم درکوبیدن ایران صورت گرفته است.

وی افزود: در واقع این اتفاقات، نقشه دشمنان بوده که با کشتن افراد مبادرت می ورزند تا خواسته های نفسانی خود را به مرحله اجرا درآورند.

فرمانده لشکر مردمی پشتیبانی جبهه مقاومت حضرت زینب(س) مازندران بیان کرد: دشمنان فقط می خواهند بگویند ما آزادی می خواهیم درحالی که ما در اسلام آزادگی می خواهیم.

ملازاده ادامه داد: دشمنان می خواهند ایران آن اقتدار خود را از دست دهد درحالی که کشور ما قرص و محکم و با اراده آهنین و مقتدرانه ایستاده است.

وی تصریح کرد: اغتشاش گرانی که براساس جهل و نادانی خود را وسط میدان می اندازند باید بدانند این حوادث نتوانست اقتدار ما را از بین ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافعان حقوق زنان پاسخ دهند چرا زن در کشورهای آنان امنیت ندارد؟

مدافعان حقوق زنان پاسخ دهند چرا زن در کشورهای آنان امنیت ندارد؟